Chemie TSO, versterkt jouw positie op de arbeidsmarkt

Ben je bezig met de examens van de Examencommissie en moet je het vak Chemie nog afleggen? Dan helpen wij je om van de eerste keer te slagen. Wij maken het voor jou gemakkelijk!

Hoe doen we dat? Wel, we geven jou een volledige cursus met alle info die je nodig hebt. Zo leer jij enkel die dingen die je echt moet kennen. Handig! We geven je ook begeleiding door een online coach. Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je 24/7 bij je coach terecht. Die helpt jou dan om de leerstof beter te begrijpen. Superhandig! Zo ben jij in no time klaar om een perfect examen te maken.

Dankzij onze topcursus en onze topcoach hoef jij niet naar de les. Je studeert gewoon lekker thuis, op je eigen tempo en op je eigen manier. Waar en wanneer je maar wil. Alles kan en alles mag. Jij hebt de vrijheid!

Schrijf je dus vandaag nog in kom weeral een stap dichter bij je officiële diploma Secundair Onderwijs.

Het begrijpen van de chemie is het ontdekken van de magie van de materie.

Patrick Moore
cpWouldYou
  • vlot slagen voor het vak Chemie, zonder naar de les te gaan
  • thuis studeren op je eigen tempo en op je eigen manier, waar en wanneer je maar wil
  • jezelf perfect voorbereiden op het examen van de Examencommissie in Brussel
  • een complete cursus zodat je zelf geen boeken of notities hoeft te zoeken
  • online hulp van een persoonlijke coach die jou klaarstoomt voor het examen
Chemie TSO
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 1-3 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €242
cpProgram Chemie TSO
opleiding chemie tso
cpCourseContent
  • Chemie onder het vergrootglas
  • Materie en energie
  • Opgepast: gevaarlijke stof!
  • Op zoek naar kleine deeltjes: de structuur van atomen
  • Het periodiek systeem
  • Ionbindingen: geven en nemen
  • Covalente bindingen: eerlijk delen
  • Alles over chemische reacties
  • Redoxreacties
  • Wie is de mol?
  • Oplossingen
  • Zuren en basen: zuur en bitter in de mond
  • Koolstofchemie: organische verbindingen en hun reacties
opleiding chemie tso
cpSkillsAndSkills
  • Jij kent de tabel van Mendeljev op je duimpje
  • Mol of pH-waardes berekenen? Dat is voor jou kinderspel!
  • Je weet welke chemische processen op stoffen inwerken
  • Corrosieve zuren of explosieven? Daar kan jij over meepraten!
Chemie TSO online cursus
cpFutureOpportunities
  • Iedereen begrijpt de wereld beter als je meer weet over chemie.
cpTeachers Chemie TSO

cpPracticalInfo

Ingeschreven? Here we go! De digitale cursus verschijnt 1 minuut na je inschrijving op het online studentenplatform. De papieren versie doen we direct naar de post. Houd dus je brievenbus in de gaten. Als je de cursus gekregen hebt, begint het echte werk: studeren. Dat doe je waar en wanneer je maar wil. Jij kiest. Wat een verschil met de aanpak op school!

Hulp nodig tijdens het studeren? Vraag dan tips, feedback of meer info aan je persoonlijke coach. Die helpt je graag verder. Jij staat er nooit alleen voor! Als je klaar bent met studeren, leg je examen af bij de Examencommissie.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor het vak Chemie TSO maar 242.00 euro. Hiervoor krijg je een volledige cursus met theorie, oefeningen, foto´s en handige voorbeelden. Via ons online studentenplatform krijg je ook een jaar lang hulp van een toffe vakcoach. Die bereidt jou perfect voor op het examen van de Examencommissie.

Chemie TSO
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 1-3 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €242

cpStartNewCarreer Chemie TSO. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Chemie TSO

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

LIENERT

Ik ben afgestudeerd!! Dit was het laatste loodje. Nu ga ik solliciteren en werken. Misschien kom ik ooit wel in de chemische sector terecht!

AMBER

Toen ik zag dat deze cursus zich baseert op de leerplannen zelf, wist ik meteen dat ik goed zat. Je kan wel zelf zoeken naar handboeken en leerstof, maar een ready-made cursus is wel pakken handiger.

FELIEN

Met de hulp van deze goede cursus en de vriendelijke docent ben ik eindelijk door het vak Chemie geraakt. Mijn diploma is nu bijna binnen, nog twee vakken te gaan.

cpLiTestimonials

fCompareCourses