teacherLabel

Veronique Deresteau

4.4/5

Toen docente Veronique Deresteau na enkele jaren werken in de sales- en communicatiesector besefte dat ze méér wou, besloot ze haar loopbaan stop te zetten en een bachelor in de vroedkunde te volgen. “In 2010 behaalde ik mijn bachelor en in 2011 startte ik Baby & Co op, mijn zelfstandige praktijk, .”

Bijzonder aan Veronique is dat ze als vroedvrouw ook veel aandacht heeft voor relaxatietechnieken met behulp van massage. In haar praktijk of bij klanten thuis masseert ze zowel zwangere vrouwen als baby’s.

Vol overgave geeft Veronique les aan de studenten Zwangerschapsmassage en Babymassage aan De Schoonheidsschool. “Omdat mijn studenten hun eigen rugzak vol ervaring en kennis meebrengen naar elke les, leer ik zélf ook dingen bij. Leuk toch?”

teacherGivesCourse Babymassageand Zwangerschapsmassage.

Veronique Deresteau givesCourses

undefined

Babymassage

Volg de opleiding Babymassage en word een krak in je vak als Babymasseur.

undefined

Zwangerschapsmassage

Volg de opleiding Zwangerschapsmassage en word een krak als Zwangerschapsmasseur.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses