hoe werkt het? massageschool

Hoe geven wij jou de beste opleiding?

De Massageschool wil elke gemotiveerde student op een snelle en praktische manier klaarstomen voor een sterk beroep. Wij doen er alles aan om jouw opleidingstraject zo aangenaam mogelijk te maken! Daarom hanteren wij een unieke werkwijze, gefundeerd op twee belangrijke pijlers: kwaliteit en flexibiliteit! Zo zetten we uitsluitend in op kwalitatieve cursussen en docenten én bieden we verschillende opleidingsmethoden en startdata aan. Onze organisatie is meermaals bekroond met certificaten en erkenningen die bewijzen dat wij kwaliteitsbeheersing en -borging ontzettend belangrijk vinden.

Kwalitatieve cursussen

We hebben tal van kwaliteitsvolle en praktijkgerichte cursussen die jouw perfect voorbereiden voor jouw nieuwe job als masseur!

Les van ervaren masseurs

Je krijgt les van professionele masseurs met minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar ervaring in bijberoep. Zo verzekeren we jou van een kwalitatief hoogstaande opleiding!

massagetafels

Flexibele startdata

Om productiviteit te garanderen, zijn onze opleidingen heel flexibel! Schrijf je nu in en kies je persoonlijke startdatum!

Studeer waar je maar wil

Je kan les volgen in groepslessen op een van onze campussen maar ook lekker thuis via virtual classes of een thuiscursus!

Start meteen!

Met deze professionele, praktijkgerichte opleidingen start je na het behalen van je diploma meteen aan je nieuwe carrière in de health en wellness sector!

fCompareCourses

fCompareMax3Courses