companyFaqHeader

Algemeen

Hoe kan ik contact opnemen?

Je neemt met ons contact op via het contactformulier of via de chatfunctie op deze website. Vragen van administratieve aard en vragen over de inhoud van de opleiding worden door de Organisatie beantwoord binnen een termijn van 10 werkdagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

Opleidingen

Hoelang duurt een thuisstudie?

Onze studenten doen zo’n drie tot zes maanden over een thuisstudie. Dit gemiddelde is gebaseerd op vier tot zes uur studeren per week. Je mag uiteraard ook langer of korter over jouw opleiding doen.

Inschrijven

Hoe kan ik me inschrijven?

Inschrijven is makkelijk:

Na je betaling ontvang je een bevestigingsbrief. Deze bevestigingsbrief neem je mee naar de eerste les. Je kan ook steeds langskomen op het secretariaat om je ter plaatse in te schrijven. Je kan er het inschrijvingsgeld enkel betalen met een bankkaart of een creditcard.

  • Je vult het online inschrijvingsformulier in.
  • Kies meteen je betaalmethode (online of via overschrijving).
  • Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
  • Hou er rekening mee dat je plaatsje in de klas pas verzekerd is als je je inschrijfgeld ook effectief hebt betaald.

Examen & Diploma

Hoe plan ik een online examen?

Volg je een thuisstudie? Dan plan je zelf een online examen via de eCampus. Dat doe je door in je persoonlijk profiel de opleiding waarvoor je een examen wil afleggen, te selecteren en vervolgens op ‘examen inplannen’ te klikken. Nadat je een examen hebt vastgelegd, wordt jouw examenaanvraag door ons beoordeeld. De status van je aanvraag volg je via de agenda in je eCampus. Het online examen gaat pas door wanneer de status op ‘bevestigd’ staat.

Indien je een groepsles of virtual class volgt, vindt jouw online examen tijdens de laatste les plaats.

Financieel

Hoe krijg ik een factuur van mijn opleiding?

Je kan een factuur bekomen wanneer je op het moment van inschrijving in het bezit bent van een geldig ondernemingsnummer. Dit wil zeggen dat je al zelfstandige bent op het moment van inschrijving. Wanneer de firma het volledige cursusgeld heeft betaald, wordt er op eenvoudige aanvraag een factuur opgemaakt. Je stuurt dan een mailtje naar info@massageschool.be. Je vermeldt daarin je studentennummer, de firmagegevens, je naam en het facturatie-adres. Wij zorgen ervoor dat je binnen drie werkweken de factuur opgestuurd krijgt via de post.

websiteFaqHeader

Algemeen

Waar vind ik de algemene voorwaarden?